Meteorytomania • Zobacz wątek - Sklepik meteorytowy MG-MET

Sklepik meteorytowy MG-MET

Moderatorzy: MG-MET, Solar

Postprzez MG-MET » So kwi 03, 2010 8:35 pm

Po dość długim czasie znalazłem trochę czasu żeby zająć się stronką, trochę się zmieniło, a trochę nie xD Zresztą sami oceńcie.

Jak narazie metkow brak. W weekend powinny juz byc.
jak ktos ma zyczenie dodania jego strony piszcie na pw.



ZAPRASZAM. www.meteoryt.ugu.pl
MG-MET
meteorytoman
 
Posty: 299
Dołączył(a): So lut 10, 2007 10:00 pm
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez webimage » Cz kwi 08, 2010 4:04 pm

No to czekamy na nową odsłonę Twojej strony - no i na metki rzecz jasna :)
Avatar użytkownika
webimage
meteorytoman
 
Posty: 489
Dołączył(a): Cz mar 04, 2010 2:45 pm

Postprzez MG-MET » N kwi 11, 2010 8:38 pm

Kilka okazów NWA xxx na stronce się pojawiło.
Nie mają zwietrzeliny z wierzchu co na większości sprzedawanych tego typu metkach.

To teraz możecie komentować jak się podoba stronka :lol:
MG-MET
meteorytoman
 
Posty: 299
Dołączył(a): So lut 10, 2007 10:00 pm
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez RobertZ » N kwi 11, 2010 9:39 pm

Ale fotki to kiedyś Maciek lepsze robiłeś :)
Pozdrowienia!
Avatar użytkownika
RobertZ
meteorytoman
 
Posty: 150
Dołączył(a): Śr sty 10, 2007 1:58 pm
Lokalizacja: Sejny

Postprzez MG-MET » N kwi 11, 2010 10:13 pm

Aaa no właśnie...zapomniałem dodać. Te robione przy złym świetle i dość szybko bo aparat musiałem oddać. Ale nie jest tak źle jak na niektórych aukcjach allegro gdzie widać cień czegoś co nie przypomina meteorytu.
MG-MET
meteorytoman
 
Posty: 299
Dołączył(a): So lut 10, 2007 10:00 pm
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez xyz » Pn kwi 12, 2010 2:46 am

Najbardziej fascynujaca jest zakladka Moja Kolekcja. :idea:
Nie wskazuje to na jakies szczegolne zainteresowanie a raczej na czysta komercje.
Nie jest to budujace.I bardzo zadziwiajace jest to,ze w tym wieku zamiast byc wielkim entuzjasta i pasjonetem czego mozna by sie najpredzej spodziewac idziesz od razu w takim kierunku.Meteoryty=sklepik.
To taka moja dygresja pomimo tych trudnych ostatnich dni.Nie musisz na to wcale odpowiadac.Nie ma co o tym dyskutowac szerzej w tym czasie.Poprostu zastanow sie nad tym i przemysl to sobie.
xyz
 

Postprzez MG-MET » Pn kwi 12, 2010 6:13 am

:oops:

Powiedzmy że nie znalazłem na rynku takich metków jakie bym chciał.
A ta Twoja dygresja jest po prostu mylna.
MG-MET
meteorytoman
 
Posty: 299
Dołączył(a): So lut 10, 2007 10:00 pm
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez xyz » Pn kwi 12, 2010 12:56 pm

MG-MET napisał(a)::oops:


A ta Twoja dygresja jest po prostu mylna.


No oby. Czas to pokaze.
xyz
 

Postprzez MG-MET » Pn kwi 12, 2010 2:04 pm

Po prostu nie chce mieć w kolekcji okazów takich jak sikhote, campo, nwa 869 itp. To ma większość a ja w tej większości być nie chce, nie kręci mnie to że tak powiem.

A mieć coś w kolekcji czego nie ma nikt lub bardzo mało ludzi to jest już coś.
Tak uważam i już 8)
MG-MET
meteorytoman
 
Posty: 299
Dołączył(a): So lut 10, 2007 10:00 pm
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez xyz » Pn kwi 12, 2010 4:16 pm

MG-MET napisał(a):
A mieć coś w kolekcji czego nie ma nikt lub bardzo mało ludzi to jest już coś.


Napewno jakis sens w tym jest co mowisz.

Ale pamietaj,ze od dawien mawiaja :"Lepszy rydz niz nic" :?:

Natomiast jezeli chodzi o Sikhote to arurat to jest meteoryt,ktory powinien miec poprostu kazdy a jego wielkosc i jaki on bedzie zalezy tylko od grubosci i zasabnosci portfela jak juz ktos pisal w innym watku.
xyz
 

Postprzez MG-MET » Pn kwi 12, 2010 4:40 pm

xyz napisał(a):
Ale pamietaj,ze od dawien mawiaja :"Lepszy rydz niz nic" :?:



Właśnie nie. Wolę w kolekcji mieć napisane "brak" i poczekać aż zdobędę to co będę chciał. Niż mieć od zaraz to co mogę mieć w każdej chwili.
MG-MET
meteorytoman
 
Posty: 299
Dołączył(a): So lut 10, 2007 10:00 pm
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez xyz » Pn kwi 12, 2010 7:34 pm

Chyba lepiej jednak zyc ta chwila niz snuc zbyt dalekie plany na przyszlosc :idea:

Ale oczywiscie Twoja sprawa.Ja natomiast wole cos miec teraz niz myslec,ze moze za jakis czas bede mial cos fajniejszego.Przeciez to,ze teraz cos mam nie powoduje,ze tego fajnejszego juz nie bede mogl miec w przyszlosci.Lepiej cieszyc sie czyms mniej znaczacym teraz niz tylko marzyc,marzyc,planowac i liczyc "gruszki na wierzbie" .
Ale rob jak chcesz.Mam nadzieje,ze jak juz bedziesz mial to COS to sie nam tym pochwalisz.Powodzenia.
xyz
 

Postprzez wadi » Pn kwi 12, 2010 7:55 pm

MG-MET napisał(a): A mieć coś w kolekcji czego nie ma nikt lub bardzo mało ludzi to jest już coś. Tak uważam i już 8)

Ciekawi mnie, co by Cię tak naprawdę usatysfakcjonowało.
8)
A wtem przyleciał giermek zadyszany
I te wyrazy z ust wyrzucił skore:
Panie! Ogromny znak jest ukazany!
Na niebie miotła płomienista gore.

Król Duch
Avatar użytkownika
wadi
meteorytoman
 
Posty: 563
Dołączył(a): Śr lip 16, 2008 9:15 am
Lokalizacja: Jiddat al Harasis

Postprzez MG-MET » Pn kwi 12, 2010 8:11 pm

1kg marsa :twisted: nie no zart. Poczekamy zobaczymy, a raczej poczekacie zobaczycie xD

Będzie jakaś kaska to i będzie kolekcja, proste.
MG-MET
meteorytoman
 
Posty: 299
Dołączył(a): So lut 10, 2007 10:00 pm
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez wadi » Pn kwi 12, 2010 8:33 pm

Życzę zatem i kaski, i kolekcji :D
A wtem przyleciał giermek zadyszany
I te wyrazy z ust wyrzucił skore:
Panie! Ogromny znak jest ukazany!
Na niebie miotła płomienista gore.

Król Duch
Avatar użytkownika
wadi
meteorytoman
 
Posty: 563
Dołączył(a): Śr lip 16, 2008 9:15 am
Lokalizacja: Jiddat al Harasis

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do strony WWW

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron