Dlaczego nie spadają lunary?!

pierwotne, żelazno-kamienne, żelazne, anomalne

Moderatorzy: MG-MET, Solar

Postprzez oGR » So mar 20, 2010 7:44 pm

Nie przeczę z całą pewnością tak było , Pan też TO trzymał ,fotografował ale tylko najstarsi członkowie PTM pamiętają kiedy to było , czyli dawno albo jeszcze dawniej .
Co to za skała ? Napiszę na priva . Choć stwierdzić muszę nieco skonfundowany nieco jestem bo już na forum informacja na temat tej skały była zamieszczona .

Propozycję prezesowania zmilczę .

Odniosę się natomiast do wątku mafijnego jako że coś tu jest na rzeczy ,choć nie przeczę że polska meteorytowa byłaby potęgą gdyby ....? ...nie partykularyzm kilku członków PTM stojących twardo na straży interesów znanych dilerów ze świata których towar oferują do sprzedaży w swoich kramikach przewoźno - stacjonarnych .

Ignorancji się nie wstydzę . Pytam więc czasami o to czy owo .
Właśnie pytam teraz Pana polandmet-a czy zna odpowiedź na pytanie skierowane do tin ? Do wszystkich z resztą też .

Nie krytykuję a jedynie opisuję rzeczywistość w której utkwiłem z powodu ciekawości .
Zdechłe ryby płyną ..............................................z .?........ prądem .
oGR
meteorytoman
 
Posty: 120
Dołączył(a): So gru 26, 2009 11:02 pm

Postprzez polandmet » So mar 20, 2010 9:20 pm

To jednak okaz byl i nie widze powodu czemu by go tam nie mialo dalej byc. Jesli Pan uwaza ze go nie ma, to od tego jest telefon pod 997 lub do Muzeum Geologicznego PIG-u a nie snucie teorii na tym forum. Nikt tu nie bedzie jutro latal i sprawdzal czy Baszkowka jest w szafie nadal czy jej nie ma. A ze jej nie ma wystawionej to juz inna historia i raczej nikogo to nie dziwi.

Co do dilerow i ich "członków", to ja sie chetnie dowiem coz to za ciemne interesy ich lączą. Moze Pan zechce rozwinac, zamiast snuc bezpodstawne pomowienia pod adresem PTM (nie pierwszy raz chyba)? Tak, rzeczywiscie, zagraniczni dilerzy mysla we dnie i w nocy o nas, wielkich sprzedawcach meteorytow w Polsce. Ech.....

A Polska, do Pana wiadomości, bylaby meteorytowa potegą, gdyby graniczyla z Arabia Saudyjska i gdyby przecietny Kowalski miał choć blade pojęcie o meteorytach. Niestety wiem o czym mowie. Gdyby bylo inaczej juz dawno jakis nowy polski meteoryt lezalby w mojej szafie. Niestety, jakos nikt nic nie umie znalezc. Ciekawe dlaczego, moze to spisek PTM ktory ukrywa znaleziska, a nawet spadki obserwowane?
Coz, w koncu to My mamy władzę !

Co do pytania do Tin'a to nie wiem o ktore chodzi.
Avatar użytkownika
polandmet
meteorytoman
 
Posty: 32
Dołączył(a): Śr lut 06, 2008 4:17 pm
Lokalizacja: Kopalnia Meteorytów Węglistych

Postprzez tin » So mar 20, 2010 9:31 pm

polandmet napisał(a):Co do pytania do Tin'a to nie wiem o ktore chodzi.
Pewnie chodzi o to skąd w ogrowym kamieniu są świecidełka? Ale skąd mam wiedzieć? Ja ich nie wkładałem!!! :roll:
Avatar użytkownika
tin
meteorytoman
 
Posty: 1952
Dołączył(a): Pn sty 15, 2007 12:22 am

Postprzez polandmet » So mar 20, 2010 9:37 pm

gdyby to byl meteoryt mozna by sie rozwodzic nad tym co ma w srodku dlaczego i czemu. Natomiast na kolejny "chybameteoryt" ja nie mam sily ani ochoty. A juz na pewno nie do rozwodzenia sie nad tym co w nim swieci i dlaczego jest meteorytem choc nie wyglada
Avatar użytkownika
polandmet
meteorytoman
 
Posty: 32
Dołączył(a): Śr lut 06, 2008 4:17 pm
Lokalizacja: Kopalnia Meteorytów Węglistych

Postprzez tin » So mar 20, 2010 9:44 pm

Jaki "chybameteoryt"?! Ani nie "chyba" ani nie "meteoryt"! Ogr ma po prostu wkurzonego sąsiada, który go tym kamieniem trafił w głowę i to jest przyczyna dla której Ogr wierzy, że ma meteoryt: spadł z nieba i poprzestawiał sufit 8)
Avatar użytkownika
tin
meteorytoman
 
Posty: 1952
Dołączył(a): Pn sty 15, 2007 12:22 am

Postprzez polandmet » So mar 20, 2010 9:52 pm

Nie, to nie sasiad, tylko spisek kilku grubych ryb z PTM
Avatar użytkownika
polandmet
meteorytoman
 
Posty: 32
Dołączył(a): Śr lut 06, 2008 4:17 pm
Lokalizacja: Kopalnia Meteorytów Węglistych

Postprzez Hary » Wt maja 11, 2010 11:29 pm

Ale tu fajnie ! :lol: :lol: :lol: :D :o
Avatar użytkownika
Hary
meteorytoman
 
Posty: 39
Dołączył(a): Pt kwi 30, 2010 8:59 pm
Lokalizacja: Gdynia

Poprzednia strona

Powrót do achondryty

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron