Chwalę się

tu chwalimy się swoimi zbiorami i piszemy o cudzych kolekcjach godnych zobaczenia

Moderatorzy: MG-MET, Solar

Chwalę się

Postprzez gural100 » Wt sie 02, 2011 7:56 pm

Tym razem nie mam najmniejszych wątpliwości i bezczelnie się pochwalę.
Dostałem dzisiaj w prezencie od Pani mojego serca ( po konsultacjach i małej pomocy z mojej strony) dwa zrealizowane marzenia. Perseidy podziałały!

Pierwsze marzenie- fragmnencik Pułtuska

Obrazek

1,9 grama - śliczny

Drugie marzenie -płytka Zakłodzia

Obrazek

1,6 grama - cudowny

Dotychczas miałem tylko Morasko z polskich meteorytów więc teraz mam 200 % więcej.
Ostatnio edytowano Śr sie 03, 2011 8:26 am przez gural100, łącznie edytowano 1 raz
Ktoś przychodzi, chwali Cię, a Ty czujesz się jak młody Bóg. Zaraz potem przychodzi ktoś inny, zwymyśla Ci a Ty czujesz się podle. Nikomu nie daj się nabrać.
zapraszam
http://meteoryty.npx.pl
http://www.facebook.com/piotr.gural?ref=tn_tnmn
Avatar użytkownika
gural100
meteorytoman
 
Posty: 616
Dołączył(a): Pt lut 12, 2010 11:39 am
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: Chwalę się

Postprzez Jacek Drążkowski » Wt sie 02, 2011 8:53 pm

No to Zakłodzia Ci zazdroszczę, bo jeszcze nie mam, a moja Pani nie jest aż tak łaskawa ;)

a Pułtusk też pokażesz?
Astronomia i muzyka
I tego trzymać się trzeba
(E. Stachura, "Prefacja")
Avatar użytkownika
Jacek Drążkowski
meteorytoman
 
Posty: 4821
Dołączył(a): Pn paź 30, 2006 9:32 pm
Lokalizacja: Lidzbark Warm.

Re: Chwalę się

Postprzez gural100 » Wt sie 02, 2011 9:46 pm

Jacek Drążkowski napisał(a):No to Zakłodzia Ci zazdroszczę, bo jeszcze nie mam, a moja Pani nie jest aż tak łaskawa ;)

a Pułtusk też pokażesz?


Na Meteorytomanii widać prawie całego mojego Pułtuska :P . Ma niecałe 2 gramy więc nie jest wypasiony. Nie jestem jednak wybredny więc całkowicie mnie uszczęśliwia.

Więcej widać na mojej stronce.

http://meteoryty.npx.pl/readarticle.php?article_id=67
Ktoś przychodzi, chwali Cię, a Ty czujesz się jak młody Bóg. Zaraz potem przychodzi ktoś inny, zwymyśla Ci a Ty czujesz się podle. Nikomu nie daj się nabrać.
zapraszam
http://meteoryty.npx.pl
http://www.facebook.com/piotr.gural?ref=tn_tnmn
Avatar użytkownika
gural100
meteorytoman
 
Posty: 616
Dołączył(a): Pt lut 12, 2010 11:39 am
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: Chwalę się

Postprzez Jacek Drążkowski » Wt sie 02, 2011 10:14 pm

sorki, jak pierwszy raz otworzyłem stronę, to tylko Zakłodzie się pokazało, teraz widzę oba :)
Astronomia i muzyka
I tego trzymać się trzeba
(E. Stachura, "Prefacja")
Avatar użytkownika
Jacek Drążkowski
meteorytoman
 
Posty: 4821
Dołączył(a): Pn paź 30, 2006 9:32 pm
Lokalizacja: Lidzbark Warm.

Re: Chwalę się

Postprzez tribal216 » Śr sie 03, 2011 7:42 am

gratuluje super okazów ;) Pułtusk ma skorupkę z drugiej strony? A na Zakłodzie też poluje ale cena Polandmetu ponad 300zł za gram sprowadza mnie na ZIemie :D
Avatar użytkownika
tribal216
meteorytoman
 
Posty: 1649
Dołączył(a): N wrz 06, 2009 2:42 pm
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Chwalę się

Postprzez gural100 » Śr sie 03, 2011 8:23 am

tribal216 napisał(a):gratuluje super okazów ;) Pułtusk ma skorupkę z drugiej strony? A na Zakłodzie też poluje ale cena Polandmetu ponad 300zł za gram sprowadza mnie na ZIemie :D


Niestety mój Pułtusk skorupki nie ma ani śladu. Z żadnej strony. Mam zamiar kiedyś, w nieokreślonej przyszłości, znaleźć własnego, ze skorupką, choćby całkowicie zwietrzałą, jakąkolwiek.

Z tą ceną w Polandmecie nie jest aż tak źle. Chociaż meteoryty są prezentem wiem ile kosztowały. Proponuję bezpośrednio skontaktować się z Panem Marcinem - telefonicznie bądź mailem - i poprosić o lepszą ofertę. Mam wrażenie, że kupcy z Polski są w Polandmecie zdecydowanie lepiej traktowani od zagraniczniaków.
Ktoś przychodzi, chwali Cię, a Ty czujesz się jak młody Bóg. Zaraz potem przychodzi ktoś inny, zwymyśla Ci a Ty czujesz się podle. Nikomu nie daj się nabrać.
zapraszam
http://meteoryty.npx.pl
http://www.facebook.com/piotr.gural?ref=tn_tnmn
Avatar użytkownika
gural100
meteorytoman
 
Posty: 616
Dołączył(a): Pt lut 12, 2010 11:39 am
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: Chwalę się

Postprzez rolnik » Pn wrz 05, 2011 7:20 pm

gural 100, być może nie przeczytasz mojego postu skoro mnie zrobiłeś niewidocznym,jak możesz to dalej wazelinuj
rolnik
meteorytoman
 
Posty: 354
Dołączył(a): So sty 08, 2011 8:17 pm

Re: Chwalę się

Postprzez tribal216 » Pn wrz 05, 2011 7:42 pm

rolnik napisał(a):gural 100, być może nie przeczytasz mojego postu skoro mnie zrobiłeś niewidocznym,jak możesz to dalej wazelinuj

A Ty Rolniku jak mozesz nie odswiezaj tematu ktorego ostatni post byl napisany miesiac temu pisząc takie glupoty. Gural kupił i napisal rade dla innych wiec nie doszukuj sie Bóg wie czego...
Avatar użytkownika
tribal216
meteorytoman
 
Posty: 1649
Dołączył(a): N wrz 06, 2009 2:42 pm
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Chwalę się

Postprzez kasjopea » Pn wrz 05, 2011 7:47 pm

Gural jak pojedziesz na pułtusk to jade z tobą, juz raz mi szczęście przyniosłeś.no i ja troche tobie tez. :o :wink:
kasjopea
meteorytoman
 
Posty: 153
Dołączył(a): N gru 12, 2010 12:30 pm
Lokalizacja: Poznań

Re: Chwalę się

Postprzez gural100 » Pn wrz 05, 2011 8:43 pm

Bardzo chętnie tyle że najpierw muszę kupić odpowiedni sprzęt. Ten, który mam teraz, jak zresztą wiesz, nadaje się wyłącznie na żelaźniaki. Ale będę pamętał o propozycji. Podejrzewam nawet, że jak dojdzie do skutku taki wyjazd, wypadałoby poprosić o pomoc profesjonalistę z tamtych stron.

Możliwe że do tego czasu sam zdobędziesz pułtuskie szlify. Jesteś zdecydowanie większym zapaleńcem niż ja.

Spodziewam się nowego wykrywacza na wiosnę (tak wynika z przyrostu wagi świnki) więc nie sądzę, że wytrzymasz tyle czasu. Tak czy owak dzięki za propozycję.

Pozdrowienia
Ktoś przychodzi, chwali Cię, a Ty czujesz się jak młody Bóg. Zaraz potem przychodzi ktoś inny, zwymyśla Ci a Ty czujesz się podle. Nikomu nie daj się nabrać.
zapraszam
http://meteoryty.npx.pl
http://www.facebook.com/piotr.gural?ref=tn_tnmn
Avatar użytkownika
gural100
meteorytoman
 
Posty: 616
Dołączył(a): Pt lut 12, 2010 11:39 am
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: Chwalę się

Postprzez Damiano » Śr sie 29, 2012 10:05 am

Zakłodzie jest dość rzadkie ale ładna płyteczka :D
Damiano
meteorytoman
 
Posty: 36
Dołączył(a): Pn sie 27, 2012 4:33 pm


Powrót do warto zobaczyć (pochwalmy się)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość